Contactgegevens

Great Vakantiehuizen
Belkmerweg 79 B
1753 KD Sint Maartenszee
The Netherlands
T +31 224 561377
E info@greatvakantiehuizen.nl
Alles rondom het coronavirus - GREAT vakantiehuizen aan Zee
fade
7076
page-template-default,page,page-id-7076,mkd-core-1.1.1,mkdf-social-login-1.2,mkdf-tours-1.3.1,voyage child theme-child-ver-1.0,voyage-ver-1.5,mkdf-smooth-scroll,mkdf-smooth-page-transitions,mkdf-ajax,mkdf-grid-1300,mkdf-blog-installed,mkdf-header-standard,mkdf-fixed-on-scroll,mkdf-default-mobile-header,mkdf-sticky-up-mobile-header,mkdf-dropdown-default,mkdf-full-width-wide-menu,mkdf-side-menu-slide-with-content,mkdf-width-470,mkdf-medium-title-text,wpb-js-composer js-comp-ver-5.2.1,vc_responsive

Alles rondom het coronavirus

Update juni 2021

Een veilig verblijf voor iedereen is onze hoogste prioriteit. Wij begrijp dat u hierover vragen heeft. We krijgen veel vragen van gasten of ze wel op vakantie kunnen naar Sint Maartenszee, Petten en de Noordzeekust. Staat uw vraag er niet bij of wilt u iets anders weten, stuur ons dan een e-mail (info@greatvakantiehuizen.nl)

We zullen zo snel mogelijk antwoorden. Op deze pagina houden we u zo goed mogelijk op de hoogte van de laatste ontwikkelingen.

Veelgestelde vragen ivm reisbeperkingen bij Corona

1. Kan ik een vakantiewoning reserveren voor de aankomende vakanties?
Jazeker, op onze website of via e-mail / telefoon kunt u direct uw accommodatie reserveren.

2. Kan ik nog alle accommodaties boeken?
De vakantieparken in Sint Maartenszee / Petten en omgeving zijn open. Daarnaast verhuurt GREAT Vakantiehuizen diverse accommodaties buiten de bungalowparken. Ook deze kunt u reserveren.  Op de website van de Rijksoverheid kunt u zien wat de maximale groepsgrootte in een bungalow is. U kunt meer informatie vinden onder de kopjes ‘Corona en reizen binnen Nederland’ en ‘Groepen in een vakantiehuis’.

3. Kan ik met meerdere gezinnen in een vakantiehuis in Nederland?
Houd de site van de Rijksoverheid in de gaten voor alle maatregelen die getroffen zijn voor een vakantie in eigen land. U kunt meer informatie vinden onder de kopjes ‘Corona en reizen binnen Nederland’ en ‘Groepen in een vakantiehuis’. Hier kunt u ook zien wat de maximale groepsgrootte in een accommodatie is.

4. Wanneer ik nu een verblijf boek, kan ik dan wachten met betalen totdat ik zeker weet dat mijn verblijf doorgaat?
Wanneer u een accommodatie reserveert, vragen wij een aanbetaling te doen binnen 10 dagen. Het restbedrag dient u uiterlijk 4 weken voor uw aankomstdatum te voldoen. Dit is niet gewijzigd.

5. Kan ik mijn verblijf verplaatsen naar een andere datum vanwege Corona?
Extra omboekflexibiliteit
Wij bieden u mogelijkheid om uw vakantie om te boeken naar een andere periode in 2021 (in dezelfde gehuurde accommodatie en aantal nachten blijft gelijk) wanneer de overheid reizen binnen Nederland verbiedt.

Bovenstaande dient op de officiële website van de Nederlandse overheid of overheid te worden gecommuniceerd.
De accommodatie en  huursom van de boeking blijft gelijk of wordt hoger. Wanneer de gewijzigde boeking duurder wordt, dan betaalt u het verschil extra.

7. Kan ik mijn reservering annuleren?
Ja, dat is mogelijk. Geef uw annulering per e-mail aan ons door en wij verwerken dit zo snel mogelijk voor u.

We informeren u graag over onze annuleringsvoorwaarden:

Bij annuleren van een boeking zijn de volgende bedragen verschuldigd:
• Tot 42 dagen voor aankomst: 30% van de huursom.
• Vanaf 42 dagen tot 28 dagen voor aankomst: 60% van de huursom.
• Vanaf 28 dagen tot dag van aankomst: 90% van de huursom.
• Bij een latere annulering of geen bericht bent u de totale reissom verschuldigd.
Let op: door te annuleren vraagt u géén omboekingsvoucher aan

8. Kan ik mijn reservering annuleren vanwege gezondheidsklachten?
Heeft u gezondheidsklachten en kunt u niet reizen? U kunt ervoor kiezen om uw boeking definitief te annuleren en eventueel contact over uw geannuleerde verblijf op te nemen met uw reis- en/of annuleringsverzekering. U ontvangt van GREAT Vakantiehuizen een annuleringsfactuur, welke u kunt overleggen aan uw reis- en/of annuleringsverzekering.

9. Ik heb een annuleringsverzekering afgesloten. Wat zijn mijn rechten als ik mijn verblijf wil annuleren?
Neem dan contact op met uw reis- en/of annuleringsverzekering. Zij kunnen u informeren wanneer u aanspraak kunt maken op uw annuleringsverzekering en hoe u een claim kunt indienen.

10. Zijn mondkapjes verplicht bij een bezoek aan GREAT-Vakantiehuizen?
Omdat wij de landelijke wetgeving respecteren is in de publieke binnenruimtes het dragen van een mondkapje verplicht.

11. Kan mijn geboekte verblijf in Nederland doorgaan?
Onze vakantiebungalows in Sint Maartenszee, Petten en omgeving zijn open en kunt u reserveren. Op de website van de Rijksoverheid kunt u zien of u aan de maximale groepsgrootte voldoet. Is dit het geval, dan kan uw verblijf gewoon doorgaan.

12. Hoe is de situatie nu Nederland?
Alle bungalowparken waar GREAT-Vakantiehuizen verhuurt in zijn geopend. U bent van harte welkom!

13. Hoe blijf ik op de hoogte van de laatste ontwikkelingen rondom corona?
Op de website van het RIVM leest u de laatste informatie rondom het coronavirus en de maatregelen.

14. Waar vindt ik meer informatie over reisadviezen.
De reisadviezen in Europa volgen elkaar in snel tempo op en veranderen dagelijks. Om u ten alle tijden van actuele informatie te voorzien verwijzen we u naar de landelijke overheidswebsite waar u het geldende reisadvies kunt vinden.

  • Het RIVM over de corona uitbraak

De informatie op deze pagina is aangepast op basis van de persconferentie van het kabinet.

Onze GREAT vakantiewoningen zijn geopend, wel hanteren wij aangescherpte veiligheids- en hygiënemaatregelen om u, als gast van GREAT Vakantiehuizen, ook in deze tijden een veilige, onbezorgde vakantie te kunnen bieden. Het waarborgen van uw- en onze gezondheid staat hierbij centraal. Onderstaand vindt u een overzicht van deze maatregelen.

Algemene maatregelen

  • Onze vakantiewoningen/parken zijn geopend.
  • Blijf zoveel mogelijk op uw vakantieadres.
  • Houd 1,5 meter afstand.
  • Begroet elkaar maar schud geen handen.
  • Was op de juiste momenten uw handen langer dan 25 seconden met water en zeep.
  • Gebruik desinfecterende gels.
  • Hoest en nies in een papieren zakdoek of aan de binnenkant van uw elleboog.
  • Wanneer u koorts heeft of verkouden bent, blijf dan thuis. Dit geldt ook voor uw huisgenoten.
  • Volg de landelijke regels.

15. Kan ik veilig op vakantie bij GREAT Vakantiehuizen?
Vanuit de overheid is het toegestaan om op vakantie te gaan binnen Nederland en al onze vakantieparken zijn dan ook geopend. De vakantieparken van GREAT Vakantiehuizen zijn ruim opgezet en de vakantiewoningen beschikken over een ruime tuin en eigen parkeerplaats, waardoor u niet in contact hoeft te komen met andere vakantiegasten. Zelfs bij een maximale bezetting heeft u voldoende eigen ruimte en is het makkelijk om voldoende afstand te bewaren tot andere gasten. U bent dan ook van harte welkom om vakantie bij ons te vieren.

16. Waar kan ik eten en drinken?
De restaurants in de omgeving zijn geopend en bieden maaltijd-, afhaal- en/of bezorgservice.

17. Zijn mondkapjes verplicht?
Het dragen van een mondkapje is verplicht wanneer u ons kantoor bezoekt.

18. Kan ik op vakantie met meerdere huishoudens?
Houd de site van de Rijksoverheid in de gaten voor alle maatregelen die getroffen zijn voor een vakantie in eigen land. U kunt meer informatie vinden onder de kopjes ‘Corona en reizen binnen Nederland’ en ‘Groepen in een vakantiehuis’. Hier kunt u ook zien wat de maximale groepsgrootte in een accommodatie is.

19. Is jullie receptie geopend?
Ons kantoor is geopend, maar wij zullen 1,5 meter afstand van u houden. Daarnaast verzoeken wij onze gasten rekening te houden met:

  • Het dragen van een mondkapje is verplicht bij het bezoeken van onze receptie.
  • Om de 1,5 meter afstand te kunnen garanderen, willen wij u vragen om alleen naar de receptie te komen.
  • Onze receptie is voorzien van plastic schermen, dit kan onpersoonlijk overkomen maar is nodig om de veiligheid van u en onze medewerkers te waarborgen.

20. Hoe gaat het in- en uitchecken?
Wij hebben graag even persoonlijk contact met u bij het inchecken zodat wij eventuele vragen direct kunnen beantwoorden. Bij het uitchecken zien wij u graag nog even in onze receptie om te horen hoe u uw verblijf ervaren heeft.

Houd bij het bezoeken van de receptie rekening met de 1,5 meter afstand en de hierboven genoemde punten.

21. Houden jullie rekening met extra hygiëne bij de schoonmaak?
Onze vakantiewoningen worden extra goed schoongemaakt met professionele middelen. Daarnaast worden de zogenoemde “handcontactpunten” zoals lichtknopjes, nachtkastjes en deurklinken grondig gereinigd met professionele middelen en wordt het gehuurde linnengoed boven de 60 graden gewassen, zodat virussen hierop niet kunnen overleven.

22. Medewerkers
De gezondheid van u en onze medewerkers heeft voor ons de hoogste prioriteit. Onze medewerkers zullen er alles aan doen om de gezondheid van onze gasten te beschermen.

23. Zijn er nog leuke tips voor een dagje uit?
Culturele instellingen zoals het theater, de bioscoop, het museum, en concertzalen zijn open. Reserveren, registratie en gezondheidscheck zijn verplicht. Gaat u op pad? Bereid u dan goed voor, vermijd drukke momenten en neem een mondkapje mee.

24. Wat zijn de komende maatregelen?

Het kabinet heeft een openingsplan bekend gemaakt. Bij elke stap verdwijnen er coronamaatregelen.

25. Hoe komen we met GREAT in contact?
Bij voorkeur per e-mail: info@greatvakantiehuizen.nl
Telefonisch: 06 – 501 23 008

Blijf gezond!
Atina & Astrid & Janneke