Great Holiday Homes

Belangrijke informatie

Belangrijke informatie

U hebt een vakantiehuis geboekt bij GREAT-Vakantiehuizen, waarvoor onze hartelijke dank! Onderstaand informeren wij u over een aantal belangrijke onderwerpen.

Betaling

De betaling vindt plaats in 2 termijnen. Het eerste termijn betaald u direct na het boeken van de accommodatie. Het tweede termijn betaald u een maand voor aankomst. De betalingsdata staan vermeld op uw factuur. Valt de aankomst kort na de boekingsdatum, dan betaalt u het bedrag in één keer.

Onze IBAN is: NL61RABO0145275469 en BIC RABONL2U. Om problemen te voorkomen verzoeken wij u tijdig te betalen. Ons boekingsprogramma verstuurt automatisch betalingsherinneringen. Betaalt u later dan op de aangegeven datum, dan annuleert het programma uw reservering automatisch. Neemt u anders vooraf even contact met ons op.

Schadefonds

U betaalt tijdens het maken van een reservering een bedrag van 25 euro als schadefonds aan ons. Hiermee kunnen wij schade voor u dekken tot een bepaald bedrag. U krijgt de 25 euro niet terug wanneer er geen schade is ontstaan. 

Aankomst en vertrektijden

Aankomst is tussen 15.00 en 17.00 uur. Komt u later dan 17.00 uur, wilt u dan contact met ons opnemen (06-50123008)? Wij maken dan een afspraak met u over de sleutelafgifte. U dient op de dag van vertrek voor 10.00 uur de sleutel van de accommodatie bij ons in te leveren. Soms zijn afwijkende aankomst- en vertrektijden mogelijk . Hiervoor kunt u vooraf contact met ons opnemen.

Sleutelafgifte

De sleutel van uw accommodatie ontvangt u in ons kantoor aan de Belkmerweg 79B, 1753 KD Sint Maartenszee (Sint Maartensvlotbrug voor navigatie). U ontvangt dan tevens een klein welkomstgeschenk, het informatiepakket + eventueel door u gereserveerd linnengoed.

Klachten

Stelt u bij aankomst in uw vakantieaccommodatie vast dat er schade is, of wel de schoonmaak beantwoordt niet aan uw verwachtingen? Meld dit a.u.b. op de dag van aankomst op het kantoor van GREAT-Vakantiehuizen. Bent u na 17.00 uur gearriveerd, dan gelieve uw klacht meteen de volgende morgen te melden. Slechts dan kunnen wij die betreffende klacht behandelen.

Zijn er tijdens uw verblijf onverhoopt problemen, dan horen wij dat graag zo snel mogelijk, zodat wij hiervoor een oplossing kunnen zoeken.

Facebook

Op onze Facebookpagina GREATVAKANTIE houden wij u op de hoogte van nieuwtjes en evenementen. Uiteraard zouden wij uw “like” buitengewoon waarderen.

Wij wensen u een goede reis en een GREAT verblijf in uw vakantiehuis.